Legyen könnyű..

Nincs is annál szebb feladat, mikor olyan dolgokról akar az ember beszélgetni és írni, amit valaki vagy érez, vagy nem...és a zene pont ilyen. Talán még Isten lehet hasonló.. de ha róla sem akartak volna írni, akkor ma nem lenne Biblia, ezzel nyugtatom magam :) Én már voltam rocker, voltam repper, meg technos is, nekem már sok újat nem mutathat az a 8 egész és néhány félhang két oktáv között... azaz dehogy...nem kötődöm stílusokhoz, lényeg, hogy a zene...legyen könnyű. De most komolyan :)

Utolsó kommentek

Archívum

Naptár: Ice Cube betöltötte a 42-őt

2011.06.15. 09:46 megatoner.hu

Nehéz visszaemlékezni, mit szerettem a rapzenében 20 éve, hisz nálunk annyi volt a gettó, hogy ha leanyáztak, akkor verekedni kellett, de rájöttem, azért nem csak én változtam, hanem a zenék is szarabbak lettek..itt van pl. ez a 18 éves példány, sehol egy szinti, sehol egy autotune, semmi?

"Plus nobody I know got killed in South Central LA - today was a good day"

nagyon éltem ezt akkor, a kockás inget meg amúgy is megkaptuk minden karácsonyra :)

bsz, Kocka!

 

Szólj hozzá!

Címkék: naptár ice cube

A bejegyzés trackback címe:

https://legyenkonnyu.blog.hu/api/trackback/id/tr142985382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása