Legyen könnyű..

Nincs is annál szebb feladat, mikor olyan dolgokról akar az ember beszélgetni és írni, amit valaki vagy érez, vagy nem...és a zene pont ilyen. Talán még Isten lehet hasonló.. de ha róla sem akartak volna írni, akkor ma nem lenne Biblia, ezzel nyugtatom magam :) Én már voltam rocker, voltam repper, meg technos is, nekem már sok újat nem mutathat az a 8 egész és néhány félhang két oktáv között... azaz dehogy...nem kötődöm stílusokhoz, lényeg, hogy a zene...legyen könnyű. De most komolyan :)

Utolsó kommentek

Archívum

Láv mi on szundéj - Kings of Leon

2011.06.19. 17:00 megatoner.hu

Az egyetlen zenekar a világon, ahol minden tagot Followill-nak hívnak :) A Mozart-fan testvérek egy lakóautóban töltötték gyerekkorukat, utazó prédikátor édesapjuk jóvoltából. A Radiohead gitárosa, Ed O'Brien odáig van értük. Engem mondjuk pont nem hat meg a csukott szemmel éneklés, meg az Ady Endre haj, de a hangzásért én is döglök..márpedig ez olyan rock, amit south-gospell-blues támogat, és ezt nem lehet nem szeretni.

 

Szólj hozzá!

Címkék: of leon kings radioactive szundéj

A bejegyzés trackback címe:

https://legyenkonnyu.blog.hu/api/trackback/id/tr522997788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása